În 2012 intram în lumea fotografiei de studio, încercând să stăpânesc lumina blițurilor de la Elinchrom. Am scris la vremea aceea un articol despre ele, pe care îl găsiți aici. Fiindca acele blițuri erau portabile, n-am pierdut mult timp cu ele în studio și am ieșit afară, unde am făcut majoritatea ședințelor foto. Pot spune că anul 2012 a fost unul marcant pentru mine, ca fotograf, pentru că am experimentat cel mai mult din punct de vedere fotografic. Nu e ușor, pentru un novice, să controlezi lumina blițurilor din timpul unei ședințe foto, să alegi unghiul potrivit, poziția lor vizavi de subiectul fotografiat, mai ales că nu exista cineva care să te învețe. Trebuie să lucrezi mult, să experimentezi, să te dai cu capul de pereți până îți iese ceva ok.
Iar când reușești să le stăpânești, rezultatul poate fi wow.
Sunt fotografi care spun ca lucrează doar cu lumină naturală, că ea este cea mai bună și că n-ar folosi niciodată blițuri. Ar trebui să știți că spun asta doar din comoditate sau din lipsă de experiență. Dacă vreți să vă diferențiați de ceilalți, trebuie să faceți ceva diferit.
Ceva diferit am încercat să fac și eu cu blițurile Elinchrom Quadra din 2012 până anul acesta, când le-am schimbat pentru ceva mai puternic și mai ușor de utilizat. Am ales bliturile de la Godox, AD600 si AD360, în defavoarea celor de la Profoto B1 si B2.
Mai jos o sa vă arăt câteva imagini de la ultima mea ședință foto.
Echipament folosit: 2 x Canon 6d, 35mm f/2.0, 85mm f/1.2, 2 x Godox AD600, 1 x Godox AD360II, filtre colorate, 1 x 135cm Softbox Elinchrom Rotalux, 1 x 70cm Softbox Elinchrom DeepOcta, Trigger Godox X1T.
Am fost live pe facebook: https://www.facebook.com/florinkiritescu/videos/10154207125644771/
Minunate fotografii.
Știu ca este diferența între AD360 si AD600 dar, va trece prin minte vreo situație in care AD600 ar fi indispensabil?
P. S.
Modelul seamănă foarte bine cu Nia Vardalos 🙂